torstai 14. kesäkuuta 2007

Naisena olemisen vaikeudesta

Ei ole kovin helppoa olla nainen. On menkat kerran kuukaudessa ja perse valuu kun vesiputous. Ja sä et vaan voi itte asialle yhtään mitään. Mä vihaan menkkoja. Juuri eilen alkoivat. Voin sanoo, että yksikään mies ei kestäis niitä päivääkään!


Ja sitten on vielä tää. Mä saan vasta huomenna rahaa ja himassa ei ole kun siteitä. Vituttaa ja lujaa. Mä vihaan ylikaiken niitä vaippoja. Olo on tosi likanen ja tuntuu kun olis kuset housussa 24/7!!! Sairaslomalla olen ja nyt kun joutuu noita rättejä käyttää, ni en ole minnekkään liikkunut paitsi jos on ollut pakko.
Mä en voi taju niitä ihmisiä jotka vapaaehtoisesti käyttää siteitä. Eikö niitä ällötä kun on pimpsa veressä. Onneks huomenna saa tamppooneja.


Mies on käymässä asioilla ja mulla on tylsää! Tv:stä ei tuu mitään järkevää ja mahaki on kipee. Menkat on mun mielestä niin turha juttu ettei järkee. Pitäis varmaan hankkii lapsi, ni ei tulis hetkeen menkkoja, no ei nyt sentään. Ja tässä mä pääsenki toiseen vittumaiseen asiaan mikä naisille on "suotu". SYNNYTYS! Se kuulostaa mun mielestä just niin kauheelta, ku se onkin. Kipuu ja tuskaa. Helppoohan se äijillä on, ku ne voi rellestää miten tykkää ja nainen kantaa lasta sisällä ja pyöräyttää sen tähän maailmaan! Mutta päädyn tässä asiassa sellaiseen lopputulokseen että elämä on epäreiluu!

Ei kommentteja: