torstai 14. kesäkuuta 2007

Paskomisongelma

Mä olen asunut mieheni kanssa yhdessä noin 3 kk. Ja olen huomannut tällaisen ongelman: En kehtaa käydä paskalla! Tai siis kyllä mä käyn, mutta teen sen tosi huomaamatta. Jos mieheni lähtee jonnekkin, niin yritän käydä silloin. Tai käyn töissä. Viikon loput ovat tuskaisempia, koska olen vapaalla. Varsinkin jos maha on ripulilla on tilanne paha! :) Haju on mielestäni kauheaa, mutta äänet ovat pahimpia. Yritän aina varoa ettei kuulu mitään proot-ääniä.
En ole myöskään koskaan pieraissut mieheni kuullen. Joskus on päässyt vahingossa ja se on ollut todella noloa. Mieheni ei ole kuitenkaan silloin sanonut mitään. Se oli mun mielestä vielä jotenkin pahempaa, kun se että hän esim. olisi alkanut nauraa. En tiedä yhtään mistä olen tämän "pierukammon" saanut. Kukaan entisistä miehistäkään ei ole mitenkään sitä aiheuttanut, sillä mulla on ollut toi sama ongelma aikaisemmissakin suhteissa. Tyttökavereiden seurassa piereskely on "normaalia". Miten pääsen tosta paskomis -ja pieruongelmasta eroon? Rupeanko vaan nyt paukuttelemaan yht´äkkiä, vaikka en ole sitä aikaisemmin tehnytkään?!?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vanha ja paikkansapitävä totuus on, että ihmiset ovat aidosti läheisiä toisilleen vasta sitten, kun voivat vapaasta piereskellä toistensa läsnäollessa. Siihen pääseminen voi vaatia aikaa, mutta kyllä ihmisen keho pitää oikeuksistaan aina lopulta huolen.

Nancy kirjoitti...

No eipä miehellä ole mitään "ongelmaa" ton kanssa. Kyllä se vaan turauttelee menemään. Taitaa olla enemmän naisten "ongelma"...