perjantai 15. kesäkuuta 2007

Entisistä

Ex nais -ja miesystävät voisi haudata maan alle tai jonnekkin, ettei niitä tarvitsisi enää ikinä nähdä. Mulla on exien kanssa ongelmia. Nimittäin oman exäni ja mieheni exän kanssa. (On muuten hirveä haahka se miehen entinen!)

Exäni soittelee mulle ja itkee takaisin, vaikka suhteesta on kulunut jo vuosia. Itse en hänelle soittelisi ja olen myös sanonut ettei tarvitse soitella, suhde on ohi ja takasi en ota! Mieheni exä soittelee myös miehelle. En tarkasti tiedä, että miksi, mutta mies ei ole koskaan sanonut että olisi pyydellyt takaisin. Kahville vaan kyselee ja jostain vanhoista tavaroista soittelee... Olen päätynyt pohdinnoissani seuraavaan: akkaa janottaa vanha suola!!! Eihän se muuten soittelisi. Mun pittää nyt keksiä joku oikein repäisevä tempaus, että nainen tajuaa, että on VAAN ex! Ajattelin jotain kivaa "retkeä", joka liittyy nopeisiin autoihin tai moottoripyöriin. Miespuolisilta ja miksi ei naisiltakin otetaan ehdotuksia vastaan. Myös muut miehen mielestä kivat ehdotukset käyvät, kunhan hinta ei päätä huimaa. Eli laittakaas vaan ehdotuksia tulemaan! Tuloksista informoin täällä.

Ei kommentteja: